مرکز پخش عمده اسلایم

لیست قیمت خرید و فروش عمده اسلایم و فیجت

مرکز پخش عمده اسلایم

۴ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

مرکز پخش عمده اسلایم، تهران مرکز فروش عمده اسلایم است که می توانید بصورت عمده هر نوع محصولی از جمله اسلایم پفکی، دونه برفی، ژله ای، آدامسی، خامه ای، شفاف و... را تهیه کنید، با توجه به اینکه تمام اسلایم ها از تهران توزیع می شود قصد داریم تا برای افرادی که زمان کافی برای خرید حضوری ندارند بستری فراهم کنید تا بتوانید از هر جای ایران که هستید هر نوع اسلایم که مد نظر دارید را با قیمت عمده خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی واتر اسلایم مرکز فروش و پخش عمده رسمی اسلایم در تهران می باشد که شما می توانید محصولات را در هر کجایی که هستید با قیمت عمده خریداری کنید.

تلفن ثبت سفارش اسلایم عمده جهت پخش 09386818140



کارخانه اسلایم و تولید انواع ژل بازی اسلایم بصورت عمده از کارخانه تولیدی بدون واسطه خریداری کنید. اسلایم یک اسباب بازی جذاب سرگرم کننده با حس خوب جذاب برای کودکان می باشد که می توانید برای کودکان یک اسباب بازی با نشاط و جذاب باشید.

بسته بندی و ارسال عمده اسلایم از تهران به سایر شهرستان ها :

اگر در شهرستان زندگی می کنید و تمایل به خرید عمده محصولات اسلایم از تهران را دارید می توانید بصورت غیر حضوری خرید کنید، روش خرید به گونه ای است که شما ابتدا محصول مورد نظر خودتان را سفارش می دهد و تعداد آنها را مشخص می کنید. چنانچه نمونه عکس از محصولات بخواهید می توانید از طریق واتس اپ درخواست خودتان را ارسال کنید تا عکس محصولات بصورت کاملا واضح برای شما ارسال شود. پس از خرید و واریز مبلغ مذکور پس از یک روز کاری سفارش شما از طریق باربری ارسال می  شود که هزینه باربری نیز به عهده شما می باشد. معمولا شرکت هایی که با ما قرارداد دارند هزینه ارسال کمتری نسبت به دیگران می گیرند. محصولات سفارش داده شده بصورت شکیل بسته بندی می شود و برای شما نیز ارسال می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.